Microsoft geeft aan dat alle functionaliteiten weer operationeel zijn.
Heeft u nog vragen over deze storing? Neem gerust contact met ons op via support@steentjesict.nl. Met vriendelijke groet, Steentjes ICT
Posted Jul 11, 2025 - 09:22 CEST
Identified
Status update vanuit Microsoft:
We're continuing to apply the configuration changes to fix the underlying problem and completing additional validation efforts to ensure authentication components are properly configured. In parallel to the current deployment of the configuration change fix, we're reviewing options to leverage an expedited deployment methodology in regions which are experiencing the highest levels of impact to provide the most effective relief where possible.
Posted Jul 10, 2025 - 16:07 CEST
Investigating
Op dit moment is er een verstoring bij Exchange Online (incident ID EX1112414), waardoor sommige gebruikers mogelijk geen toegang hebben tot hun mailbox – via geen van de gebruikelijke verbindingsmethoden.
Microsoft onderzoekt de oorzaak en werkt aan een oplossing. Wij houden de situatie in de gaten en informeren jullie zodra er meer bekend is.
Heb je vragen over deze storing of wil je weten wat dit voor jouw omgeving betekent? Neem gerust contact met ons op via support@steentjesict.nl of bel ons op 0544 724 190. Met vriendelijke groet, Steentjes ICT